شعرهای نگفته
ســــــــــــــکـــــــــــوت


 

من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم...

که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود...

و من ...

روبه روی تو ...

می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم

!............!

 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت9:34---11 اسفند 1390
سلام خیلی قشنگ بود عزیزم

aghil
ساعت21:35---10 اسفند 1390
ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش

تو قاف قرار من و من عین عبورم



بگذار به بالای بلند تو ببالم



کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم



منتظرتمپاسخ:hatman


سعيد افشين
ساعت11:13---9 اسفند 1390
دوست من ترفندهاي كامپيوتري ميخواي؟؟؟؟؟





بنر رايگان مي خواين؟؟؟؟





تبليغ رايگان به سايت ما بيايين و در قسمت سفارش بنر و آگهي به ما اطلاع دهيد




چت روم هم مي خواي؟؟؟؟






اينم آدرس ما



www.chat.zxr.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, | 10:12 | سمیه |